ΑρχικήΕιδήσειςΒοιωτίαΘωμάς Κιούσης: Ταλαιπωρία πολιτών με το ΑΤΜ της Πειραιώς στα Βάγια

ΒΑΓΙΑ

Θωμάς Κιούσης: Ταλαιπωρία πολιτών με το ΑΤΜ της Πειραιώς στα Βάγια

Θωμάς Κιούσης: Ταλαιπωρία πολιτών με το ΑΤΜ της Πειραιώς στα Βάγια

Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2022

Γιώργος Πέππας

Έντονες διαμαρτυρίες και αγανάκτηση σε κατοίκους και επισκέπτες έχουν προκαλέσει τα νέα προβλήματα που παρατηρήθηκαν την τελευταία εβδομάδα στη λειτουργία του ΑΤΜ της τράπεζας Πειραιώς στα Βάγια Βοιωτίας.

Εξαιτίας της δυσλειτουργίας όπως επισημαίνουν κάτοικοι των Βαγίων, αρκετοί αναγκάστηκαν να μετακινηθούν προς Θήβα ή Αλίαρτο προκειμένου να εξυπηρετηθούν με τις επιπλέον συνέπειες σε κόστος μετακίνησης και απώλεια χρόνου.

Δεν είναι η πρώτη φορά και οι πολίτες έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους. Προβλήματα με τη λειτουργία και τροφοδοσία του ΑΤΜ υπήρχαν και πριν μερικούς μήνες και είχαν προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις από τους κατοίκους.

Είτε πρόκειται για κατάταξη στις χαμηλές προτεραιότητες της τράπεζας, είτε για παραλείψεις και αδιαφορία, η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.

Οι πολίτες απαιτούν, δικαιολογημένα, την εύρυθμη, αποτελεσματική και αξιόπιστη λειτουργία για να καλύψουν τους ανάγκες τους και οφείλουμε δυναμικά να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα.

Σε ένα από τα τελευταία δημοτικά συμβούλια του δήμου Θήβας και πριν ανακύψει το πρόβλημα, πρότεινα ο δήμος να αξιοποιήσει την ισχυρή διαπραγματευτική δύναμη που διαθέτει.

Η Πειραιώς είναι η βασική τράπεζα με την οποία συνεργάζεται ο δήμος. Εκεί βρίσκονται κατατεθειμένα σε συντριπτικό ποσοστό τα αρκετά εκατ. ευρώ που διαθέτει ο δήμος σε χρηματικά διαθέσιμα, εκεί βρίσκεται και η μισθοδοσία των υπαλλήλων που επιτρέπει στην τράπεζα να πουλά και άλλα τραπεζικά προϊόντα.

Η σχέση όμως δεν μπορεί να είναι ούτε ετεροβαρής, ούτε μονόπλευρη. Οφείλουμε να την προσεγγίζουμε, να την αξιολογούμε και να επιδιώκουμε βελτιώσεις προς όφελος των πολιτών σε επίπεδο δήμου στο σύνολό του.

Πρότεινα ο δήμος ως καλός πελάτης να ζητήσει στα πλαίσια μιας αμοιβαία επωφελούς σχέσης (win-win) την επαναλειτουργία του καταστήματος στα Βάγια, ενός καταστήματος ή ΑΤΜ στο Καπαρέλλι και ΑΤΜ στη Δομβραίνα.

Απάντηση δεν πήρα. Σημασία έχει ότι οι ανάγκες υπάρχουν, πολίτες και επιχειρήσεις ταλαιπωρούνται, οι λύσεις πρέπει να δοθούν και ότι μπορούμε και οφείλουμε να επιμείνουμε και να διεκδικήσουμε αυτό που μας αξίζει.

* Θωμάς Κιούσης δημοτικός σύμβουλος δήμου Θηβαίων, Δημοτική Συνεργασία Ευθύνης