ΑρχικήΑθλητικάΑΟ Θήβα: Το 1ο Ετήσιο Τουρνουά Ακαδημιών Κ-10 «Αργύρης Μανόπουλος» είναι γεγονός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

#TAGS: ΑΟ Θήβα  Ποδόσφαιρο 

ΑΟ Θήβα: Το 1ο Ετήσιο Τουρνουά Ακαδημιών Κ-10 «Αργύρης Μανόπουλος» είναι γεγονός

ΑΟ Θήβα: Το 1ο Ετήσιο Τουρνουά Ακαδημιών Κ-10 «Αργύρης Μανόπουλος» είναι γεγονός

Κυριακή, 24 Μαΐου 2026

Γιώργος Πέππας

Πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία το 1ο Ετήσιο Τουρνουά Ακαδημιών Κ-10 «Αργύρης Μανόπουλος», σε συνδιοργάνωση του ΑΟ Θήβα και του Δήμου Θηβαίων, με τη συμμετοχή περίπου 70 παιδιών σε μια εορτή του ποδοσφαίρου στη πόλη της Θήβας.

Ο ΑΟ Θήβα, σε ανακοίνωσή του αναφέρει αναλυτικά:

«Μια σπουδαία γιορτή του ποδοσφαίρου στη Θήβα, παρά τη βροχή!

Το 1ο Ετήσιο Τουρνουά Ακαδημιών Κ-10 «Αργύρης Μανόπουλος» είναι γεγονός.

 Η διοργάνωση σκόρπισε χαμόγελα και ελπίδα για το μέλλον του τοπικού μας αθλητισμού.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία ως συνδιοργάνωση του ΑΟ ΘΗΒΑ και του Δήμος Θηβαίων / Municipality of Thebes .

 Συνδυάστηκε μάλιστα με ένα σπουδαίο γεγονός για την περιοχή μας: τα επίσημα εγκαίνια του νέου βοηθητικού γηπέδου της πόλης μας!

Ο καιρός μπορεί να μας τα χάλασε λίγο με τη βροχή, αλλά η ενέργεια και το πάθος των μικρών αθλητών δεν πτοήθηκαν στιγμή.

Οι συμμετοχές:Περίπου 70 παιδιά από τις ακαδημίες των ομάδων:

Α.Ο. ΘΗΒΑ

Ιόλαος Θήβας

Πελοπίδας Θήβας

Ιωνικός Αστέρας Θήβας

Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, γέμισαν το γήπεδο με παιδικά χαμόγελα και εγκαινίασαν με τον πιο όμορφο τρόπο έναν νέο αθλητικό πνεύμονα για τη Θήβα.

Η επιβράβευση της προσπάθειας:Στο τέλος των αγώνων, όλοι οι μικροί αθλητές παρέλαβαν αναμνηστικά μετάλλια και κύπελλα για τη συμμετοχή και το αγωνιστικό τους πνεύμα. Η μέρα έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο, καθώς υπήρχε έτοιμο φαγητό και δροσερή πορτοκαλάδα για όλα τα παιδιά, προσφέροντας μια όμορφη στιγμή χαλάρωσης και παιχνιδιού μετά τη δράση.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συλλόγους, τους προπονητές, τους γονείς και φυσικά στους μικρούς μας πρωταγωνιστές που απέδειξαν ότι το ποδόσφαιρο είναι πάνω από όλα γιορτή!!

Ευχαριστούμε και τον Δήμο Θηβαίων που υποστηρίζει τις αθλητικές δράσεις του Δήμου μας !!

Συγχαρητήρια σε όλους! Και εις ανώτερα!»